Monolog

"Kalau suka boleh baca"

Isnin, 30 Mac 2009

Pakai Tak Pakai Tak Pakai Pakai



ini video silat cekak hanafi yang aku belajar...tapi aku ni baru habis penilaian rendah je...blum tamat lagi...kat atas nie demo yang dah tamat...5 lawan satu pnye demo...aku juz leh one by one je...nak lawan ramai tu xbleh lagi la..heheh...
ENJOY THIS VIDEO K??

PAKAI TAK PAKAI TAK PAKAI PAKAI tu pe ea??haa...hanya org silat cekak je yg tau...


8 ulasan:

  1. wah!!!
    gerek seh!!
    *cheh!padahal x play pon video tuh..
    hahaha.
    ;b

    BalasPadam
  2. huhu suke vid ni, best! silat? urm, best gak, tapi dh lama tinggalkan dunia ni..

    BalasPadam
  3. ade x name silat pari-pari?
    silang hang jebat?
    silat puteri kayangan?
    silat gunung ledang?

    bnyk tanye la pulok :">

    BalasPadam
  4. mai ni...tengok dulu la...ape la...

    BalasPadam
  5. bya nice ea??
    hehehe...besh tngok die burger bdak 4 org tu...

    BalasPadam
  6. besh ooo silat cekak...
    trus bukak buah je...no ritual2..

    BalasPadam
  7. to aqinara...
    nape??
    nak blajar ke??
    hehehe...

    BalasPadam

Tinggalkan pandangan