Monolog

"Kalau suka boleh baca"

Ahad, 22 Mac 2009

award...


dengan suka citenya... aku nak bagi award yg pertma kt kawan2 aku...
tngah2 hari cm nie xtau nak wt pe so bagi la award k? Award nie aku bagi untuk blog yg aku rasa agak funky n stylish la..so namanya.."The Most Funky Blog Award".Kat bawah nie ada la nama2 yang aku rasa layak trima blog nie...
kepada yg xdapat tu bukan bermakna aku xske...cuma sesuai untuk award yg akan datang kot?Syarat2 yg perlu si penerima award buat selepas menerima award ini adalah:

1. Copy badge "The Most Funky Blog Award" kt atas tu untuk diletakkan kat blog korang.
2. Link n ceritakan siapa yang memberikan award ni kt korang. link blog INSOMNIA GUY --> [http://insomniashah.blogspot.com]
3. Setiap blogger mesti menyatakan 5 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya. [anda telah diTAG]
4. Korg kne pilih 5 penerima award seterusnya n letak nama diorg kt blog korang.
[Wajib kne pass kt kawan2 korang jgn kedekut sgt..hahaha]
5. Jgn lupe melawat blog kawan korg n komen yang menyatakan diorg dah di tag.

-----------------------------------------------------------------------------------

Blog yg di NOMINATE untuk mnerima "The Most Funky Blog Award" nie adalah...

-byabya
-amy sifairyprincess
-zuehaida
-bellaART
-Amir-Auxin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tinggalkan pandangan