Monolog

"Kalau suka boleh baca"

Sabtu, 21 Mac 2009

tag yang besh...from bya to all my fren...

7 fakta tentang aku ;
*nama shah
*19 this year
*bljar diploma computer system and networking
*i hate KPTM
*love my dunhill
*aku sedang pning mengadap computer
*i love all of my family, frens, my networkers..

7 perkara menakutkan aku ;
*allah of course
*eksiden kereta
*tinggi
*jatuh motor
*pondan
*my sis
*my grandmom

7 lagu buat masa sekarang ;
*true love
*situasi
*love is real
*dear god
*broken strings.
*love story.
*lucky.

7 perkara yg selalu aku sebut ;
*aku
*kau
*hahah
*hhehehe
*ntah
*wei
*pe?

7 "pertama kali" dalam hidup ;
*isap rokok
*bawak motor
*blajar meniarap
*blajar duduk
*blajar merangkak
*bljar brdiri
*blajar berjalan

7 org yang akan di-tagged ;
*amy sifairyprincess
*zuhaida
*cik mimi
*honey'z
*shira amora
*mrs my cool blog
*bella

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tinggalkan pandangan